من خدا را دارم...


گناه من عاشق شدن بودواشتباه من باتو بودن


 

کوله بارم بر دوش،

 
 
 

                                                              سفری بايد رفت                             

 
 
 

   سفری بی همراه                                                                                                      

 
 
 

       گم شدن تا ته تنهايي محض                                          

 
 
 

 

 
 
 

يار تنهايي من با من گفت:                                                                                    

 
 
 

                                                هر کجا لرزيدی،

 
 
 

  از سفرترسيدی،                                                                                                            

 
 
 

                                                              تو بگو، از ته دل

 
 
 

  من خدا را دارم...

 


 
                                                           عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیسوار بی کسعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات شما عزیزان:


نوشته شده در چهار شنبه 30 مرداد 1390برچسب:,ساعت 23:32 توسط سوار بی کس| |


Power By: LoxBlog.Com